Älskar vädret!

Idag har det varit hur bra väder som helst! Låg ute och solade ett bra tag men sen blev det för varmt så satte mej i skuggan men där gick inte heller att vara. Göran var ute med mej nästan hela tiden men sen kom det en kompis till pappa och då blev han livrädd. Tyckte vi va konstigt för dom har träffats sen kissarna var bebisar. Upptäckte också att jag hade blod på mej och fattade inte vad det kom från för jag hade inga sår. Misstänkte att det kom från Göran men kunde inte kolla upp honom på rätt länge för han låg och tryckte under Lindas säng, var väl svalt och skönt där.
 
Men när han kom fram och vi gosade tyckte jag att han varröd på tassen. Kollade nogare och såg att han på något sätt skurit av halva toppen på ena trampdynan. Stackarn:( Tycker synd om min lille kille. Så innan jag åkte låg han på syrrans vita matta och lämnade lite spår på den:P Hoppas han bil bättre i tassen. Varje gång han tvättar sej börja det blöda på nytt så det blir en ond cirkel. Han tvättar sej för att få bort blodet men bara för det börja det blöda igen.
Snygga benen var då^^ Inte rakat låren... Och magen ser lite pluffsig ut, beach 2014 var det!
 

Kommentera här: