Aj

Slog i huvudet igår morse när jag skulle sluta. Skulle lägga i skorna i väskan och när jag reste mej upp lite för fort var bordet där. Det är nog fjärde gången jag berättar denna i historien, men kände att jag behövde skriva det med! Så alla kan tycka synd om mej;) (Linda vet vad jag syftar på)
 
Så det fula var att jag var helt röd uppe i pannan, i en cirkel typ. Det kändes inte allt för snyggt att stå här när alla kommer till frukost och vara röd i pannan. Det gjorde ont länge och var rött även när jag vaknade då vid 3 tiden och om ner igen för att äta. Så när jag hade smällt i huvudet hade jag rätt ont i huvudet till jag gick och la mej.
 
Nu, ca 18 timmar senare så gör det fortfarande ont. Slog nog i rätt hårt:P Trodde inte det när det hände så det är lite kul. Men det gör inte ont i huvudet längre på det viset. Nu gör det bara ont om man rör det.
 
Vet att detta var super spännande, men som sagt, vill ju att alla ska tycka synd om mej!
 

Kommentera här: