Träningskväll!

Eftersom det är måndag så var det Zumba vid 18.00 och sedan skulle det vara medeljympa vid 19.00. Men det var funktionell träning istället. Det var faktiskt helt okej, rätt jobbigt vissa gånger. Men varje gång man ska dit kommer man på sig själv med att ha glömt köpa dom där förbannade knästöden. Vet inte om jag måste ut och gå mer om dagarna för att dom ska bli bättre. Har jag suttit länge vissa dagar (tillexempel när jag hade projektarbetet i skolan) så fick jag ta pauser för att röra benen, gjorde ont att sitta i alla ställningar. På torsdag kommer i alla fall lönen och då kan jag köpa det! 
 
Men men, träningen gick bra och var rätt kul med. Efter det gick vi hem och jag duschade och sedan la jag mej lite i sängen. Bli alltid så trött efter jag duschat så håller alltid på att somna typ efter det. 
 
Har tittat på en massa klipp på youtube där folk ha lagt upp London Haul videos och jag vill pka dit nu!!!! Hittat en massa sminkmärken och ställen och en massa annat. Det är mest ögonskuggor jag tittat på på olika hemsidor, men kommer nog inte köpa något förrän jag har gjort den operationen. Förhoppningsvis kommer det bli så mycket bättre efter det!! Långt inlägg det här kände jag.
Här kommer bild på min lunch i princip.
 

Kommentera här: