På jobbet!

Har inte suttit still mer än max 1 timme idag om man lägger ihop det. Det är så det ska va! Många tycker det är skönt om det är lugnt, men det är kanske för dom är här varje dag och ha massa att göra. Har fått lite fler tider, super kul! Så på måndag är jag tillbaka en stund. Börja bli alldeles för van vid att inte ha något att göra eller direkt tider att passa så man bli bekväm och tycker det är jobbigt om man ska upp tidigare än 9.
 
Men det är bra att vakna tidigt, får mycket mer gjort! Om det inte var som igår när klockan inte ringde och jag fick rusa till hotellet utan att ha sminkat mej eller ätit frukost. Men det gick bra ändå.
 
Ikväll blir det att mysa i sängen framför en film tror jag. Dessutom har jag redan rätt ont i fötterna så kommer verkligen behöva vila upp dom. Hade varit skönt att gå ner och bubbla lite! :O Får bli en annan dag gissar jag på. Ha varken kläder eller orken att lägga mej i en bubbelpool nu, skulle bara somna ^^,
 
Får se om jag skriver mer idag eller i mon. Märker att det va ett ganska tråkigt inlägg nu.
Det får bli en bild på min älskade kille! <3
 

Kommentera här: