Läggdags snart

Tänkte snart gå och lägga mej. Delvis för jag ska upp tidigt i mon för ska börja jobba vid 8.00 och för att jag är helt slut efter boxen. Tog i mer än jag brukar göra känns det som, ha träningsverk i magen i alla fall!
 
Som sagt, i mon ska jag jobba. Ska bli kul och se hur långt vi kommer, troligtvis kommer vi inte bli klara på en dag. Jag har ju gymnastiken så måste vara på plats 17:15 och jag hoppas att vi inte håller på så länge. Kommer vara helt död i så fall. Men det är positivt på ett sätt för ska jobba vid 7 på fredag så då kommer jag i säng i tid. Mycket babbel nu.
 
Men, ingen uppdatering på ett tag. Kanske till helgen om jag får tid över från jobbet. Jobbar hela helgen så det är fullt upp! Skojigt! 
En kisse på besök i eftermiddags! Hon ha en thing för filtar och täcke, ska alltid bädda ner sej.
 

Kommentera här: