Jobb vecka!

Denna veckan kommer jag jobba varje dag. Jobbade från fredag förra veckan och till fredag denna veckan. Blir en vecka jobb! Rätt sjukt att inte jobba en enda dag på hela månaden och så kommer allt på samma gång sen. Så idag har jag jobbat 10-18 och i mon blir det ca 9.30-20. Har ju fått ett städjobb till av Robins pappa så det kommer jag syssla med i mon och på onsdag. På grund av mina jobbtider så hinner jag bara med boxen som är på onsdag vilket är synd. Hade gärna tränat i dag och i mon med, men är inget freak som MÅSTE träna varje dag. Jag tjänar hellre pengar. 
 
Har 5 dagar kvar på min behandling också, jej! Så om 1-2 veckor kan jag börja dricka alkohol som vanligt, om några veckor kan jag börja sola och om 2 månader får jag bli gravid. Inga planer på att bli gravid på många år ändå, men skönt att veta att det är okej ^^ 
 
Nu ska jag gå och sova. Är skit trött faktiskt. Älskar dessutom min säng så det är nog mer att jag längtar efter tat få slänga mej i den :)
Vi kör en bild från Instagram från i morse när jag skulle till jobbet! 
 

Kommentera här: