Semester

Vill åka på semester alltså. Kollade på Fritidsresor innan och blev sugen på en sista minuten. Eftersom jag och alla jag känner jobba den närmsta tiden så går det inte att åka nu, men till hösten kanske. Än så länge är jag ledig nästan hela augusti så då hade det gått. Men vi får se då när det närmar sej!

Är även sugen på att åka på semester i Sverige en helg. Blev sugen på en sån där fest och shopping helg med ett tjejgäng, hade varit rätt kul tror jag. Sen hade det varit mysigt att åka iväg med Robin en helg också. Återigen är det vardag när vi har årsdag så kan inte då, men kan ta helgen innan.

29 juli ska jag och syrran till Helsingborg för att se Eva Rydberg. Funderar på att åka ner dagen innan så man slipper åka fram och tillbaka samma dag. Dessutom hade det varit kul att se lite av staden också. Så ska kolla om det finns något ledigt då. Tror knappt det eftersom det är Eva Rydberg ganska länge så det mesta är nog tyvärr redan bokat.

Men ska ändå kolla:) Blir vi helt förälskade i London ska jag se om det finns en sista minuten dit med. Det är ju billigare att åka typ 2 veckor till Turkiet än en weekend i London, men men. Framför allt vill jag åka någonstans med Robin:)

Kommentera här: