Balen

Har inte haft tid till att lägga upp bilder från balen idag så det få komma i mon. Har jobbat och städat hos råttorna, Siddh gillade huset till en början men när jag kom hem för en liten stund sen såg jag att han låg i bomullen som vanligt. Kanske mest är en kul sak att leka i och på:)




Som sagt har jag jobbat och slutade runt 23, sen körde jag hem Annelie också och har nu tvättat av sminket och tagit det lite lugnt!

I mon är det också dags för zumba uppvisningen, hoppas det går bra. Vi fick va med på en låt till om vi ville men när jag skrev så fick jag bara en glad gubbe tillbaka, dom andra fick en text om att dom va duktiga eller vad det va. Det känns ju kul... Så vi få väl se hur det bli i mon. Hoppas på att Robin kommer också, hade varit mysigt att grilla på kvällen eller något. Dansen få han inte se för mej.

Bytte profilbild på Facebook innan med, tyckte det va dags för en ny, blev denna.



Skriver i mon igen!:)

Kommentera här: