Summer

Idag när jag vaknade var det blött ute och kallt, typ maj väder när man gick i shorts till skolan för det skulle liksom ändå bli varmt till rasten. Sånt väder var det idag! Men nu börjar det bli varmt på hotellet igen så vi få väl se hur jag klara det:)
 
Gick och la mej vid 10 igår och jag tror att jag somnade direkt faktiskt. Klockan ringer vid 5 men ställde om den till 5.40 för att sova liiiite längre. Så hoppade sminket idag faktiskt. Känns rätt skönt för jag gäspar hela tiden nästan så hade runnit av ändå^^
 
Vid 3 slutar jag och då blir det hem och duscha för sen kommer Robin. Mina naglar har även hamnat i det stadiet igen att jag trycker ner för många tanjenter och ibland trycker jag inte ner någon alls för jag når inte ner i rätt vinkel. Så dom ska klippas till också. Nu ska jag snart gå och äta lite frukost. Helger är bra, hotell frukost!
 
I need this!
 
 

Kommentera här: