Sex and the city

När man jobbar natt fixar mej sej ett lite eget schema på när man gör vissa saker. När jag kommer till jobbet är det först dubbelavsnitt med How i maet your mother och sen dubbelavsnitt med Sex and the city, som går på tv nu. Det är väl typ 10 min kvar eller något. Sen kanske det går något kul på tv efter det så man kan kolla på annars bli det film eller youtube ett tag. Klockan typ 2 gör jag nästa saker som står på att göra listan och sen kolla vidare på film.
 
Inatt har jag en del att göra som jag inte brukar. Men det tar nog inte mycket längre tid skulle jag inte tro. Så det är kul:) Nu hängde sej TV:n så ska leta upp något kul på youtube istället tror jag.
 
Under Karl-Oskar dagarna ska vi ha Zumba uppvsning igen och det ska bli kul! Läskigt för jag tror att det kommer vara mer folk än det va sist. Och när det är Alvesta marknad ska vi dansa med. Där vet typ alla vem man är så kommer vara ännu värre!
 
Bild på mitt nya favoritgodis!
 

Kommentera här: