Sämst natt

Kom hem sent igår så la mej typ tjugo i tolv. Vaknade sen vid tjugo över 12 men kunde somna om snabbt där efter. Sen vaknade jag innan två och somnade inte om förrän efter halv 4. Så jag är såååå trött asså. Så när jag kommer hem ska jag vila lite har jag bestämt. 
 
Vet inte varför jag vaknar så. Jag kan inte fortfarande vara inställd på natt tycker jag. Men ska se om inte Robin vill sova här inatt, kanske behöver sällskap? Han börjar också vid 7 så vi åker samtidigt ändå så hoppas han vill. Slutade liksom med att jag hämtade madrassen vi har i solsängarna och la mej på golvet. Somnade faktiskt där och sen bytte jag till sängen, så mjuk den va då! Och där somnade jag direkt sen. Men har en känsla av att jag kommer vara seg på jobbet så förhoppningsvis är det inte så mycket att göra! Ska ta med filmer tror jag.
 
Ska försöka lägga mej direkt efter zumban sen. Ta en snabbdusch bara och sen hoppa i säng med en gång. Nej, nu ska jag åka till jobbet! 
 

Kommentera här: