Massa böcker!!!

Beställde faktiskt boken om kissen Bob, kunde inte låta bli^^ Omslaget är ju så bedårande!! Beställde även några andra böcker. CDON har ju att köper du 3 böcker så får udom för 99:- jag köpte 12 för det! Det var max 4 köp per kund så klart man passar på;) Så jag har beställt 13 böcker till mej själv samt en film til syrran. Hoppas de kommer snabbt i veckan. Böckerna jag har beställt är alla deckare om jag inte minns fel.
 
Björn Hellberg har bara deckare och dom är bra, men lite knepiga att förstå men dom är ändå bra:) Så det blev kanske 9 stycken av honom och resten var olika författare. Måste göra plats i bokhyllan nu bara^^ Det är rätt lugnt här så funderar på att läsa lite. Vill läsa ut denna så jag kan börja i en ny. Stackars Robin om vi flyttar ihop. Få ha ett rum bara till böcker;)
 

Kommentera här: