Love Life

Har sovit hos Robin igår till idag. Åkte till honom direkt efter jobbet. Så då sov jag där och idag har vi bara slappat på hans altan i solen, mys! Vid typ 23 eller något igår fick vi för oss att vi ville grilla. Så vi gjorde grillspett med kött, svamp och ananas. Robin fick som vanligt vara grillmästaren! Tur jag har hittat en som kan grilla för det kan inte jag;)
 
Är ledig nästa helg så vi tänkte åka iväg då. Har kollat camping så kanske bli Hällevik nästa helg om dom har platser kvar och om vi kan låna en husvagn. Vi få se hur det bli, ska prata mer om det i mon:) Men det kan bli mysigt. Jobbar ju så dumt i sommar så kan ju inte åka iväg riktigt så gäller att passa på nu medan det är fint och man faktiskt är ledig:)
 
När vi firar 2 år vill jag även att vi pker iväg helgen innan. Vi gjorde det förra året och det var riktigt mysigt, även om jag nårga dagar innan satte in spiralen och hade mega ont i magen. Men denna gången hoppas jag att jag inte har ont i så fall!
 

Kommentera här: