Godmorgon!

Upp klockan 6 idag och nu sitter jag på jobbet sen 30 min tillbaka! Skulle egentligen jobbat natten till idag och natten idag, men blev inte så:) Jag och chefen är överrens om att det är jobbigare att jobba dagen på lördagen än natten, även om det bara är en timme längre. Man kan ju tycka att det borde va värre på natten när ingen är här me då kan man göra lite annat under tiden och bhöver inte tänka på gästerna på samma sätt.

Så idag har jag ett långt pass framför mej: 8-20! Har sagt till Robin att han gärna få komma förbi en stund men det lär han inte göra, det brukar han nämligen inte:P Efter jobbet åker jag direkt till Honom i alla fall. Eftersom jag börjarid 23 i mon så kan jag sova där:) Ska bli riktigt mysigt, va ett tag sen jag sov där känns det som. Ska nog kolla om jag få ta ett bad där med, hinner ju inte ner i bubbelpoolen här annars hade det varit bättre;)

Såg på schemat att jag va ledig nästa helg och det är ju rätt skönt. Det var skönt att va ledig igår med, men det var som en söndag och inte fredag eftersom jag hela tiden fick tänka på att jag måste sova så jag kommer upp idag. Aja, skriver mer sen om jag kommer på något:)

 

Vi kör på en bild från en av dom bästa dagarna i mitt liv! Det kommer komma bilder från den dagen med, men jag tog över 300 tror jag så måste kolla vilka som ska upp och så och det kan ta lite tid:)

 

Kommentera här: