Den roliga saken...

...är att jag har kommit in på Universitet! Sökte två program för hösten. Läkarsekreterare på distans i Östersund och en kom jag inte in på. Sen sökte jag också Ungdoms- och missbruksvård i Växjö. Den kom jag in på visade det sig!:) Är faktiskt taggad på att börja där, men jag är lite orolig hur det ska gå med jobb samtidigt. Vill inte sluta här för att plugga liksom. Så beroende på hur det kommer se ut med schemat i skolan så få vi se, det kan gå ihop sej ändå!

Så just nu är jag super sugen på att börja skolan igen:) Den är på 3 år och är 100% dagtid på skolan. Mamma säger att man inte alltid är i skolan utan man få plugga hemma också, så jag hoppas på det. För om det är så och mycket att göra så vet jag precis som vad jag ska underhålla mej med under nätterna här:)

Så 1 september drar det igång tror jag. Det ska va inspark och roliga grejer så ska bli super kul att se hur det kommer gå!

Kommentera här: