Work that body!

Har varit en intensiv dag känns det som, men har inte gjort så jättemycket ändå.Hade Radix på morgonen till 12, tiden gick väldigt fort måste jag säga. Sen tog vi tåget hem och då åt vi sen la jag mej i sängen och läste lite granna. Vid 4 åkte vi till stan för jag skulle på gymmet, fy fan vad jobbigt! Va några tjejer som var där som inte gjorde något alls typ. Kommer dit med smink såg det ut som och gör tvärtemot vad tränaren säger. 
 
Efter det åkte jag och mamma och handlade. Kände super nice att gå i affärer när man är svettig och jätteäcklig. Vi köpte sallad med som jag åt när vi kom hem, den var riktigt god;) Ska ha med dresten på jobbet i mon tänkte jag. Kommer få hotellfrukost men ska man jobba 12 timmar så räcker inte det! 
 
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mej. Det är det jag gillar med träningen, jag är helt utmattad när jag kommer hem och jag är trött i tid att sova, skit bra! Men ser fram emot jobbet i mon, länge sen nu så ska bli skoj:)
 
Kommer troligtvis uppdatera därifrån i mon gissar jag på. Tror att det kommer vara lugnt. Efter det blir det till Robin.
Mmm, ögongodis! 
 

Kommentera här: