We can do anything we want - live it up

Make love - don't fight, dududud duududu.
 
Sitter och lyssnar på Live it up - Pitbull & Jennifer Lopez. Är hos min jobbcoach, som för övrigt inte är här idag heller, antar att dom är lediga denna veckan också. Men men, ska i alla fall bort till Arbetsförmedlingen vid 10 för att förnya min handlingsplan och få en ny inloggning till min rapport till dom. Rickard kommer hit också för att kanske söka ett jobb så det kommer nog ta tid, bra!
 
Är inget stort fan av att sitta här och söka en massa jobb när dom flesta är lediga denna veckan med. Har hittat 1 jobb och 1 praktik jag ska söka sen när jag kommer hem. Dom har något annat program här än Word, det heter Libre något. Inte alla som kan öppna dom filerna så därför är det lättare att skicka hemma så dom kommer i Word för det tror jag att alla företag kan öppna i alla fall, jag hoppas det:)
 
Sen ska vi fira min kusin i eftermiddag! Lilltjejen har blivit stor nu, 15 år fyller hon!! Det va inte längesen hon va en liten skitunge;) Så det ska bli trevligt faktiskt. Längesen jag kunde vara med och fira någon för jag har alltid jobbat då. Sist jag kunde va med på en sån här sak var i maj på mitt kusinbarns dop + hennes brors 4 års kalas. Ska bli skoj! :)
 
Solo somos tu y yo (det är bara du och jag)
Vill fortfarande ha sommar... Och sluta med min medicin så man kan gå ut också!
 

Kommentera här: