Seg dag...

Sitter hos coachen och gör absolut ingenting. Jag kan inte komma in på min mail heller så kan inte göra något. Har i alla fall hunnit söka ett jobb så det är bra. Idag ska jag bara ta det lugnt eftersom jag ska jobba i mon. Blir väl att mysa med en film och äta lite gott innan läggdags. I mon ska jag till Robin så ska ta med mina favorit chips - Sweet chili! Älskar dom chipsen, kan äta hur mycket som helst!

Det enda som står på schemat idag är faktiskt att tvätta lite och duscha för det kommer jag inte hinna i mon. Har beställt hem lite saker med så det kommer nästa vecka!

Jag vet inte om jag la upp bild på skorna jag beställde från nelly.com för jag skickade tillbaka dom med en gång, satt inte alls bra. Därför fotade jag dom inte ens. Jag skulle även lagt upp bild på kycklingen mamma gjorde för två veckor sedan som jag hade med på jobbet, men när jag kollade bilderna sen när jag skulle lägga upp bilderna så hade något gått snett så det var svarta bilder bara. Därför blev det inget! I mon tar jag med mej pasta och skinksås, mums!

Kommentera här: