På jobbet #4

Tittade precis ut och ser att det är mörkt. Det är konstigt, det var inte ljust så länge. Första inlägget jag skrev, typ vid 10 eller vad klockan va, då började det bli ljust ute och nu är det ungefär lika ljust/mörkt som när jag skrev det fösta inlägget.
 
Mycket klagomål här nu känner jag. Börja få ont i fötterna av att ha klackar på mej. Är inte så van vid det längre. Hade ett par höga på nyår som jag aödrig fått ont av innan men eftersom jag inte använt sånna på länge så var det faktiskt jobbigt. Men domma skorna är extremt sköna att gå i annars, synd bara att man inte kan ha dom ute nu när det är sånt här väder. Dom flesta skorna med klack jag har nu är med mocka imitation både på klack och platå så kan nte ha dom när det är så blött ute.
 
När vi va på den här saken med Nöjesnytt så åt vi planka innan och det var riktigt gott med alla dom där sakerna till. Så när mamma gjorde sin kyckling igår så bestämde jag mej för att ha sån där sharonnfrukt till för det hade dom där. Trodde först det va en blek tomat jag fick tag i men det var det inte^^
Lägger upp bild på maten sen när jag ska äta!
Vill till Turkiet igen så jag kan äta denna goda kycklingen igen!
 

Kommentera här: