På jobbet #3

Nu är jag nästan helt slut! Har sprungit upp och ner flera gånger känns det som, eller jag tog hissen^^ Nu är det i alla fall lugnt ett tag till. Ska dammsuga snart med hade jag tänkt, börja bli ganska smutsigt på golvet. Länge sen man satt vid datorn så här mycket och tänkte så här mycket så har ont i huvudet med, lite jobbigt. blir nog att ta ipen sen tror jag. Har så ont i nacken med. Fattar inte varför men det är störande:O
 
Nu är det bara 5 timmar till jag slutar, effektiv dag! En kollega kom förbi också för hon hade köpt skor. Michael Kors, visste inte ens att dom sålde det i Växjö?! Så täntke faktiskt ta mej dit en dag och kolla vad dom har mer i den affären. Har hela tiden trott att dom endast sålde herr kläder, framför allt kostymer så att dom sålde dam skor var liten chock^^
 

Kommentera här: