På jobbet #2

Är fortfarande på jobbet, såklart. Ska snart ta och äta lite tänkte jag. Har med sallad från igår så ska äta det till lunch idag. Sen gjorde mamma någon kyckling igår kväll/natt. Precis när hon skulle börja med den gick jag och la mej så vet inte alls hur den ser ut. Men det blir senare det :)

Suttit och kollart på lite träningskläder med. Är sugen på något nytt. Vill ha turkosa byxor och linne, vore as nice! Tänker inte ha de på mej på samma gång för det blir inte snyggt, men ha lite att byta mellan så man slipper stresstvätta kläderna. Sen var det också tur för Linda hade glömt sina kläder hemma /för att hon hade tvättat dom) så hon hade tur att jag hade extra byxor med mej. Därför ska man ha minst dubbelt så det alltid finns i väskan!

Funderar på om jag ska läsa lite eller inte. Är sugen på att läsa men tror att jag få vänta till det inte är någon här, om det nu kommer ett sånt tilfälle. Då blir det läsning i mon! Läser För dig sedd av Syvia Day och den är bra nu när man kommit in i den. Det står på den att den ska vara som 50 nyanser serien och det är den verkligen, nästan en kopia fast dom har andra namn och ser olika ut. Annars är det i princip samma. Men jag gillade den serien så kommer antagligen gilla denna med:) 

 

 

Kommentera här: