Jobbar!

Det var lite segt att gå upp idag måste jag erkänna, men det kan va för det tog jättelång tid att somna. Så va lite seg på morgonen när jag kom hit men det gick över när jag åt frukost igen! Det är rätt lång tid till jag slutar men gissar på att tiden kommer gå fort som vanligt.

Jag tror att jag ska dammsuga om en liten stund så det ser fräscht ut. Som sagt så ska jag till Robin sen också. Tror att jag skrev det igår. Köpte chipsen i torsdags och dom ha läskat mej sen dess, vill äta dom! Och det ska jag göra sen när jag kommer till Robin. Jag ska se om det finns något kul att titta på på tv annars få vi ta en film. Älskar att mysa ner mej i sängen/soffan med täcke och kuddar, tända ljus och se på fim och äta chips. Självklart md Robin eller en kisse ;) Love it! Sånt kan jag tycka är romantiskt på något sätt, inte katten då.

Vi hörs igen sen!

Kommentera här: