Trodde inte det om mej själv

Men har inte målade naglar just nu. Har tappat eller skrapat bort allt för det blev så fult med vit färg fläckvis på naglen. Gjorde fransk manikyr på dom, gick inte bra. Men jag gillar att vara utan nagellack, trodde inte det om mej själv alltså. Förr var jag tvungen att ha dom målade hela tiden. Målade dom en gång i veckan liksom. Skulle målat dom går tänkte jag men blev inget med det. Gör det kanske när jag kommer hem från jobbet.

Slutar snart, tiden har gått helt sjukt snabbt! När jag kommer hem blir det att ta av sminket och hoppa i pyjamasen och se på Melodifestivalen och sen sova! Ska jobba i mon igen så gäller att lägga sej tidigt. Men det gör inget, älskar mitt jobb! Jag kanske inte är så bra och gör en del fel och misstag, men jag ta mej igenom dom och fortsätter kämpa. För jag vill inte ge upp detta. Jag kommer inte sluta, dom få sparka mej eller vad man säger när man är timanställd.

Aja, längtar ändå lite till jag få komma hem för köpte naturgodis i veckan och my god vad gott det va! Satt och åt som småbarn i ett påskägg, haha! Det var riktigt gott. Sen kände jag mej söt när jag satt så för det gör barn, så jag va barn för 10 min ;) Innan jag fick skärpa till mej och äta riktigt mat.

Nehepp, nu ska jag städa lite, såg att det var dammigt i bokhyllan :) Bjuder på en bild från instagram!

Måste säga att jag gillar hur ljuset är och hur sminket blev på bilden :) 

Kommentera här: