Sway

Sitter som vanligt på Radix just nu. Har sökt ett jobb, sommarjobb. Vill inte egentligen men måste ju så då fick det bli så. De senaste veckorna har jag blivit super taggad på att plugga igen. Ska söka på Linnéuniversitetet sen när dom öppnar upp det. Har hittat en utbildning som verkar intressant. Blev helt chockad med för jag skulle kolla hur mycket det kostade om man inte var svensk medborgare och valde psykologprogrammet. 825 000:-!!! Den är på fem år så varje termin kostar 82 500:-. Asså det är helt stört vad dyrt det är :O Så tacksam över att vara svensk medborgare när det gäller sånt här! Utbildning är ju gratis för oss, skönt.
 
Efter vi har slutat här så ska vi luncha med mamma och sen ska vi köpa present till pappa som fyller år i mon:) Efter det blir det en tur till mormor med. Har inte sett henne sen vi firade min kusin. Bli så förbannad på den kusinen dessutom. Hon heller hennes kompis håller på att mobba Robins lillebror. Tycker så synd om honom så ska ta upp detta med min moster när jag träffar henne nästa gång.
 
Har en ny favoritlåt också! Red lights - Tiësto

Kommentera här: