Så trött

Sitter och kollar på balklänningar. Vill beställa en! Men vi få se hur det blir med det, måste bestämma oss först om alla vill på balen eller inte. Om inte alla vill då behöver jag inte beställa en. 
 
Är i alla fall skit trött just nu. Hade tänkt att jag skulle vara uppe länge och sova länge i mon, men ska det funka måste jag sova middag nu typ. Värdelöst att vara trött nu, skulle sovit lite vid 3 tiden istället, hade varit bättre. Imon ska vi fira mitt kusinbarn och sen ska jag jobba hela natten. Kommer vara trött på jobbet men det har gått bra hittills så det gör det nog i fortsättningen :) 
 
Syrran ska jobba i mon med så hon stannar lite och pratar hoppas jag innan hon åker hem. Förhoppningsvis kommer Robin vara med mej under natten med. Det blir lite segt att jobba 11 timmar oavsett vilket jobb man har, Roligt är jobbet, men lite segt att inte ha så mycket att göra. Hoppas han kommer!!!
Invigde en ny cardigan idag med, tror jag det heter. Köpt på¨New Yorker.
 

Kommentera här: