Lördag 8 februari 2014

God kväll, får man väl säga.
Är på jobbet just nu och har bara varit här en timme, tiden har gått väldigt sakta måste jag säga. Robin kommer komma senare i alla fall och göra mej lite sällskap. Jag hoppas ju att han kommer stanna till jag slutar, men tror inte han kommer göra det.
 
Firade mitt kusinbarn innan som fyllde år igår. Täkte först inte komma för kände att jag behövde nog sova om jag skulle orka med hela natten. Men sen tänkte jag att jag hinner visst vara med om jag bara sover ett par timmar. Blev inte riktigt så. Hann hem och packa ihop alla saker jag skulle ha med mej och sen åka.
 
Men det var kul att träffa alla igen. Nästa helg blir det ett kalas igen för min kusin. På tisdag har jag även en intervju för en förening , hoppas det går bra :)
 
Kommer nog uppdatera mer sen. Har med min egen dator med så Robin kan se på film eller något med den sen med:)

Kommentera här: