Hipp hipp hurraaaa!!!!

Idag fyller min älskade pappa år! Det firar vi genom att vara tvungen att vara på Radix. Började för 30 min sen och slutar om ca 3 timmar nu. Hade mycket hellre varit hemma kan jag ju säga. Efter detta måste vi med till ett av jobben för att prata med någon. Ingen aning vad det gäller mej gissar på att dom tänkte byta ut oss mot en städfirma istället. Men men, vi få se vad dom säger!
 
Dom ringde från Dackegymnasterna idag med. Ska dit på tisdag och prata med henne och se lite hur vi ska göra. Ska bli riktigt spännande, ska starta en egen grupp ser det ut som!!! :) Är super taggad på det! Tyvärr krockar det med Zumban på Arenan så kan inte gå på den längre då. Men om man tjatar kanske dom kan flytta fram den en timme ;) Älskar Zumba faktiskt, hatade det i början för fick inte till höfterna på rätt sätt. Det gör jag inte nu heller, men det är roligare och man slappnar av lite mer.
 
Det var ju faktiskt pappa det skulle handla om här! Han får paket när vi kommer hem sen och så ska vi äta något gott. Som pappa säger: Jag är en jävel på att göra mat, och ungar. Då svarar vi alltid att vi håller med, men att vi kunde tagit ett syskon till. Hade varit kul med en till som man inte är tvilling med:P
Eftersom jag inte är hemma fick det bli en gammal bild på mej och pappa från julen för två år sen tror jag det är. Jag hade precis tvättat håret så det var inte så snyggt. Men Göran och pappa är stiliga! <3
 

Kommentera här: