Värsta bilförare

Ska snart gå ner till pappa och kolla på Sveriges vörsta bilförare. Har faktiskt varit väldigt effektiv och duktig idag känner jag. Blev klart med tentan, hoppas jag, så har för tillfället endast fältstudierna att fundera på. Har skickat tentan till alla i familjen och jag hoppas mamma kan skicka vidare den till sin kompis som tydligen var intresserad av detta. Ju fler som kommer med åsikter om den desto bättre blir det :) Så hoppas dom kan läsa igenom den också innan den ska in. Känner mej inte super nöjd med den, men vet inte vad jag ska göra för att få den bättre, den kommer dessutom bli alldeles för lång, är på max gränsen nu. 
 
Har varit nere i tvätten också för mina kläder är typ slut här uppe så va lite kris med det nu kände jag och eftersom jag är ledig i mon kan jag springa ner i källaren ibland och byta:) Gäller att passa på när man har tid. Är aldrig hemma annars typ ju. Så ska som sagt kolla på TV med pappa och sen blir det kanske mer plugg på fältstudierna. Har redan börjat lite med texten, så mycket som jag vågar skriva utan att ha fått den nya versionen rättad och innan jag läst böckerna jag har. Eftersom jag inte har våra frågor än så har jag inte riktigt något att utgå från heller. Vi måste få frågorna godkända först också. 
 
Här kommer lite web-cam bilder, är nog 100 år sen man tog sånna. Fick lägga i mina nötter i två burkar, måste man ju visa upp! Plus en redig närbild på min näsa! Nej det är på ögonen, här ser man tydligt hur bra min mascara är:) Eller jag tycker det i alla fall.
Böckerna jag ska ha till kriminalvården.
 
 

Kommentera här: