Ullareds shoppingen

Här kommer bilderna på shoppingen från Ullared. Bilderna är inte roterade åt rätt håll, men man ser ju ändå vad det är. Skriver ovanför vad det är också:) Allt som allt gick det på 1501:-
4 böcker. 3 med Jonas Gardell och en med Jojo Moyers. Fick en bok av henne från ELLE så tänkte att jag kunde köpa denna, plus att den har fint omslag ;)
Trosskydd och rakgel.
4 filmer. Hobbit 1+2 och Hungerspelen 1+2
Hårband som jag ska slänga, glider bara av huvudet. Pincett till ögonbrynen, en rakkniv samt ögofrans börjare.
Tuggummi.
Hårfärg eller något. Funderar på att göra något helt nytt med mitt hår och då ville jag köpa en blå sprayfärg för att se hur det kommer se ut ungefär. Läste på burken att det inte var en vanlig färg, syns typ i UV ljus bara så det va ett onödigt köp. Att man inte kollar noga innan man köper något?
Alla bilder verkar visst vara upp och ner. Lite nagellack. Det rosa glittriga har jag på mej nu på tånaglarna och det var väldit fint faktiskt. Det är så pass mycket färg och glitter i att man kan ha det utan något under som jag brukar ha. Skit bra! 
Kalsonger till Robin. Han har inga hos mej och ibland kan det vara skönt (som han sa: ifall jag fiser ner mej) för då behöver man inte tänka på att ta med sej heller. 
Två fotoalbum.
Stefan och Krister filmer, utan Krister i den ena.
Trosor till mej.
Mer trosor.
En skinnjacka. Lite stor storlek men den passade bra ändå. Lite lång i armarna var den.
Köpte två vita långärmade tröjor till jobbet.
 

Kommentera här: