So couture

Vaknade vid lite efter 10 idag och har slappat hela dagen till jag skulle till jobbet. Duschade och sen skulle jag fixa mej för jobbet, typ det enda. Skulle förbi syrran på jobbet och lämna ett recept och hade tänkt förbi systemet också men hann inte det eftersom jag fick springa och leta efter min mascara i evigheter typ. Letade i väskan flera gånger, i en annan väska, under sängen, på toa, i sminkväskan och jag vet inte var. Jag trodde ju att den låg i väskan för jag vet att jag slängde i den där igår innan jag åkte till skolan. Sen kom jag ihåg att väskan ramlade ner på golvet igår med, kanske att den låg i bilen? Japp, det gjorde den. I påsen jag har mina jobbaskor i...
 
Snacka om panik för man inte hittar sin mascara?! Har dom gamla jag körde på som jag kunde tagit men gillar verkligen denna. Ska köpa några sånna på Boots i London sen hade jag tänkt. Eller kanske jag köper någon annan och provar med:)
Men sitter i alla fall på jobbet. Min kollega lämnade mej för en stund sen, jobbade bara till åtta:( Så kommer sitta här ensam i 3 timmar... Eller är snart nere i två timmar så går rätt fort ändå. Sen ska jag åka och hämta mamma och efter det blir det att köra hem henne, hämta lite saker och sen köra till Robin. Imon är det nämligen julfirande med hans jobb, mys!
 

Kommentera här: