Massor att göra!

Skolan började vid 9.15 idag och söutade vid 16 så direkt efter det blev det att åka till jobbet och jobba 16-20 där. Så har i princip nyss kommit hem. Lämnade även tillbaka alla böcker jag lånade till min hemtenta för behövde bara en och den har jag använt klart nu. Så lånade en annan om kriminalvården så hade tänkt sitta med det i mon när jag kommer hem från ett möte på skolan. Så efter lunch blev det redovisning av fältstudieställe 1, Socialtjänsten. Så nu kan vi stryka den i alla fall, skönt. 
 
Nästa är då Kriminalvården och den tänkte jag som sagr börja på i mon. Vi ska skriva egna rapporter denna gången vilket jag (och resten i gruppen med tror jag) känner ska bli väldigt skönt. Ingen av oss gillar egentligen att jobba i grupp, bättre själv. Frågorna ska vi ha samma men vi ska svara olika på dom i rapporten och jag tror att det kommer gå snabbare att bli klar denna gången eftersom vi bara ska göra besöket ihop och sätta ihop en power point. Så det ska bli kul att se hur det ska gå:) 
 
Annars har jag jobbat och där hände det en hel del. Kom folk lite hela tiden vilket är skönt, då har man alltid något att göra. Bättre det än att det kommer stora grupper där hälften av alla ankomster checkar in samtidigt. Blir inte lika kul då för det bli massa dötid. Nu tänkte jag faktiskt äta upp mina chips och glo på Harry Potter med mamma. Det är tvåan och den såg jag igår men har inget annat att göra och börja plugga nu känns inte helt optimalt. Så chips + HP + cola = bra kväll! 
Ser nästan likblek ut ju på denna bilden. Provar att fota i det nya ljuset i den nya spegeln, nöjd! 
 

Kommentera här: