Lat dag

Blev inte gymmet idag heller. Kände mej as trött så la mej i sängen och markerade i boken jag lånade igår vilket som kan tänkas vara bra att ha med i rapporten till kriminalvården. Vi blev nekade av vårt första ställe vi hörde av oss till så vi har, eller Matilda har, tagit kontakt med detta stället så väntar vi bara på svar från dom:)
 
Så har tagit det lugnt att glott på TV med pappa. Sen höll jag på att somna så hoppade in i duschen istället. Gosade lite med katterna med och dom va så gosiga:) Pappa hade gjort dillkött idag också och det var såååå gott. När vi är hos mormor gör hon alltid både kalops och dillkött samtidigt och där väljer jag alltid kalops. Men pappas dillkött är as gott så hade jag fått välja hemma hade jag nog tagit det före kalops! intressant....
 
Men nu väntar jag in Robin som ska sova här inatt. Så blir nog mys framför en film:)
 

Kommentera här: