Konstigt.

Jag har inte speciellt många som läser min blogg, vilket faktiskt känns rätt skönt. Men nästan alltid när jag ska skriva ett inlägg så här på natten så har jagen läsare. Tror att det är komipsar som läser för det är bara dom jag sagt det till men det kan ju ha spridit sej. Jag länkar ju inte till Facebook i alla fall. Men den här 1 personen tror jag är pappa. Han är en trogen läsare, hah! :D
 
Pappa har alltid varit en sån (så länge jag kan minnas) som lägger sig tidigt och vaknar tidigt, en riktig morgonmänniska. Men som vaknar typ 500 gåånger om natten med. så då kanske det kan vara kul att läsa något nytt varje gång man vaknar;) Det händer inte speciellt mycket om natte, believe me, så för pappas skull ska jag försöka skriva mycket om nätterna, det är ju trots allt då jag skriver mest.
 
Har med mej datorn till jobbet idag och internet vägrar frungera. Tänkte lägga upp bild på maten jag fick med mej igår och skriva lite men det sket sig så fick ta jobb datorn. Kan ju skriva från mobilen men det är inte kul då jag måste dubbelkolla orden hela tiden. Visst att man kan stava lite fel men mobilen väljer ju helt fel ord. Skulle skriva Robin en gång och den ville ha det till rödlök istället och jag tror att både Linda och Janeth sa att mina inlägg har sett lite konstiga ut med orden. Därför blir det helst datorn:)
 
Men är duktig och pluggar på som bara den. Har läst ut boken nu till forskningen och dom 2 sista kapitlerna var dom som jag känner att jag har mest nytta av så det blev skit bra! Långt inlägg det blev nu bara för det. Men håller på med min tenta uppgit, seminarie uppgiften till torsdag samt lite fältstudier. Eftersom vi är 3 på fältstudierna så kan man inte skriva allt själv så skriver vad jag kommer på och lite så och sen får alla komma överrens om hur resultatet ska bli. Men om kvällarna/nätterna har jag mest inspiration så lika bra att skriva medan det går! :) Hej så länge!

Kommentera här: