Jag kommer från vanliga människor

Linda kommer fatta denna rubriken.
 
Godmorgon pappa! 
Om en timme slutar jag och då blir det hem och sova i förhoppningsvis typ 6 timmar. Har precis ätit frukost. Bilden jag la upp är inte nytagen utan togs för i alla fall 15 min sen. 
 
Sitter och tittat på Johan Glans World tour of Skåne. Så kul! Han berättade nyss att han ville leta upp där det bor Jehavos vittnen och knacka på hos dom och säga: Hej! Jag kommer från vanliga människor. Jag ska berätta lite vad vi sysslar med.
 
Han är så bra! Det är sättet han säger det på som gör det så kul. Skånskan gör allt så mycket bättre också :) Nu pratar han om självbefläckelse. Att den ser ut som en nykläckt fågelunge när man är klar och att den har kräkts. Han är bra, men äcklig ^^
 
Sitter med sudoku med. Känner mej riktigt trött just nu. men kommer klara bilresan hem tror jag. Det känns så just nu men en timme kvar ju^^

Kommentera här: