Ingen skola

Skulle haft skola idag 9.15 - 12 men känner att jag verkligen måste hem och sova. Just nu har jag hunnit piggna till lite men nu är jag klar med det som ska göras och då kommer jag bli trött igen. Så istället för att sitta och sova på lektionen tänkte jag hem och sova i min säng. 1.5 timme sömn innan skolan är inte tillräckligt idag. Sen har vi skola på torsdag nästa gång och då är jag ledig så då ska jag dit! Måste bli klar med all text till seminariet men det kanske jag kan sitta med imon när jag jobbar.
 
Aja. Ändrade planer helt enkelt och det känns bäst så. Har velat ett tag ifall jag skulle ta mej dit i alla fall för hatar att missa föreläsningarna. Vi måste inte gå dit så det är inte så att min närvaro påverkas eller något, men dom ger så förbannat mycket så det är synd att missa. Det är första gången sen jag började. Semester räknar jag inte till det för där hade jag inget val, kunde liksom inte gå dit när jag va i ett annat land.
 
Nu ska jag göra klart inventeringen och sen bär det hemmåt!

Kommentera här: