I skolan

Har haft seminarie mellan 11-12 och sen lunch och nu ska vi ha en föreläsning. Träffade på min gamla lärare nyss också från gymnasiet. Det var trevligt, har inte sett henne på länge faktiskt. Hon hade precis kommit tillbaka från Nobelmiddagen där hon och några från klassen över mej på gymnasiet hade jobbat. Tydligen valde man en bra skola ändå;)
 
Sluar vid 3 och då ska jag och syrran äta något. Sen vid 5 typ ska vi bort till skolan där vi har gympa. Det är dags för avslutning för denna termin! Känns riktigt skönt faktiskt för hade inte orkat med det nästa vecka. Så blir uppehåll ett tag nu så då kan jag sitta när jag vill och hur länge jag vill med mina skoluppgifter. Efter seminariet idag har jag insett att jag har en del till att skriva på min tenta om den ska bli godkänd. Gillar inte riktigt det. 
 
Efter gympan blir det att äta lite igen och sen ska vi se HOBBIT!!

Kommentera här: