Harry Potter

När jag kom hem från skolan tänkte jag att Harry Potter hade varit mysigt att glo på! Det är dessutom något man kan plugga till och så. Men nu har jag blivit inne i filmen i alla fall så det går inte så bra med den saken. Har kollat på första delen av sista filmen och nu är jag på sista delen:) Vet inte om jag ska börja om med ettan sen eller något. 
 
Håller på med forskningen och kolla runt lite på olika hemsidor efter skojiga saker. Robin och jag va på Media Markt igår och hittade en selfie-stick. Är faktiskt sugen på att köpa en sån^^ Hade varit as nice ju när man är utomlands och vill fotas med sina vänner typ. Så sa till mamma att jag önskar mej en blå som fanns där men vi ska kolla i Ullared också så får jag väl köpa mej en efter jul sen kanske. 
 
Har inte hittat något som jag är så sugen på att köpa om jag ska va ärlig. Är mer en spontantshoppare tyvärr, kan aldrig planera mina köp. Skrev lite på listan till vilka ställen vi ska besöka i London och lite packlista. Det är det enda som finns i huvudet, inte julklappar och mellandags rea. Robin och jag köper inga till varandra i år heller så ska försöka få honom att vilja boka en resa ihop i sommar eller något. Han ville hitta på något istället sa han.
 
Nu ska jag återgå till filmen och skolan!
Mat <3
 

Kommentera här: