Harrods i London

Insåg att jag hade räääätt så mycket bilder i mobilen och det är många jag inte använder mej direkt. Så bestämmde mej för att lägga över alla (300) bilder från London i en mapp på datorn och sen ta bort dom från mobilen helt. Gjorde lika dant med GV resan. 
 
Men när jag la över bilderna hittade jag denna:
Det ser kanske inte så gott ut men jag svär på Gud det var det bästa jag ätit på hela resan! Så när vi är där med Elin i mars så tänkte jag att vi skulle åka/gå till Harrods och se ifall dom har denna igen. Måste köpa den i så fall. Tror den kostade 5 eller 5.5 pund eller något sånt. Det som störde mej var att den var Halal, men efter att ha letat vidare bland det andra som verkade gott insåg vi att allt var typ Halal. Så då blev det denna i alla fall. Vet att syrran med vill ha den ;) 
 
Så vi få ta med oss Elin dit om hon inte varit där! Det är väääldigt dyrt, men maten är så värt det! Saker och sånt kan vi skita i, men mat och gotte hörnan ska vi minsann till! 
 
Åt innan jag åkte hit men bara för jag ser denna och tänker på hur gott det var är jag hur hungrig som helst på den. Ingen annan mat.
 

Kommentera här: