Färgar håret

Sitter med färgen i huvudet just nu och det kliar satan ibland alltså.. Hatar vad kylan gör med min hud alltså. Torr överallt, även i huvudet. Men det var dags för att färga till det lite nu, var flera månader sen jag gjorde det. Sitter med fältstudierna med så jag har gjort ungefär så långt jag bara kan innan det ska vara klart. Ska redovisas 12 januari så har ändå rätt lång tid kvar på mej så kan vara skönt att ha det mesta gjort så att jag kan ta lite lov innan skolan börjar igen:) 
Denna bilden är super snygg, jag vet, men detta är för ett par veckor sen ungefär.
Så utväxten är ca 5 cm, visst inte så långt för vissa kanske men det var riktigt fult i bakhuvudet:P Det är nog ca 10 min kvar innan resten av färgen ska i håret nu så vi få vänta och se hur det blir när det är klart. Harry Potter 7 del 2 går på TV just nu så har kanonbra underhållning samtidigt! 
 
 

Kommentera här: