Det har blivit den 3...

Vilket betyder att det är 3 månader till jag fyller 21! Shit, börja känna mej lite gammal nu faktiskt^^ 
 
Men det var inte det jag tänkte skriva om. Blev skit rädd för jag hörde ett ljud och vet inte vad det kommer från. Sitter och pluggar lite igen och har inte musik eller TV på då så man hör ju alla ljud mycket bättre... Men som jag sa till den som tog över efter mej, det bor ju faktiskt folk här så det är inte konstigt att man kan höra saker. Bara för det är natt behöver dom ju inte sova? En del kanske jobbar som vi och är vakna på nätterna istället.
 
Men i alla fall. Plugget går bra, tror jag. Matilda har tydligen suttit och skrivit en massa på fältstudierna så har kollat igenom det och det såg riktigt bra ut! Så nu sitter jag med min tenta istället. Det går också bra tror jag. Jag tror att jag ska fråga läraren på torsdag om hon tycker att det går åt rätt håll. Lika bra att veta det nu innan man gör för mycket. Är uppe i min tredje sida nu med och är inte klar än på ett tag tror jag. Har en del på metoden att skriva och vill ha in lite mer fakta om alkohol. 
 
Kan kanske låna en bok på UB och kolla i. Problemet med internet är att man inte få fram det man söker tycker jag. Vill ha information om vad alkohol är, men alkohol är så mycket mer än det man dricker så får inte fram det jag vill ha. Och eftersom det inte är bråttom med uppgiften tänker jag inte krångla med att leta. Kan sitta och försöka skriva klart metoden istället. 
 
Liza ville va med när jag åt innan. 
 

Kommentera här: