Cheesecake

Robin sov här i natt så ca en timme efter han åkte hem så åkte jag till ICA och handlade lite till min cheesecake. Köpte även Bingolotter till mej och pappa till i mon. Så nu har jag precis gjort min cheesecake så imon får jag äntligen äta den! Gå fortare nu när man gjort den några gånger. 
Mmm, den är så god! 
 
Igår var jag rätt duktig faktiskt om man jämför med hur jag bruka vara när jag är hemma. Jag dammsög lite överallt och diskade och plockade en del. På kvällen gick jag och Robin en rätt lång runda i Alvesta med och det var riktigt skönt faktiskt! 
 
Idag har jag bokat in ett CX pass vid 17.40 ungefär för att få någon träning. Vet inte riktigt mer vad som kommer hända idag. Trodde klockan var mycket mer än vad den faktiskt var. Trodde den var typ efter 3. Blir en lugn dag tror jag med lite filmmys och lite plugg också, skola på måndag igen ju. Kanske ska ha en liten spakväll? Eller kanske ska ta det imon efter bingot? 

Kommentera här: