4 kvar...

Årets deltagare är verkligen helt kassa på att köra bil. Det är 4 kvar till finalen och jag hoppas verkligen att de drar in körkorten på en del asså. Men det är inte jag som besätmmer och tror kanske inte att man kan göra det heller. 
 
Snart gå och lägga mej om en stund. Känner mej lite trött men det är inte så konstigt ändå kan jag känna eftersom jag har haft skola sen 9 i morse och hållt på fram till lite i 8 typ. Tror jag ska fortsätta lite ändå eftersom klockan är halv 10 bara. Hade varit mysigt med en film och lite mys:) Älskar att gosa ner mej i sängen med pyjamas, morgonrock och dricka te och äta lite gott. Bästa kvällen! 
 
Mamma kollade på något program om ett hotell i London och det gjorde mej bara ännu mer sugen på att åka dit. Idag är det 101 dagar kvar till vi åker och tiden får gärna gå lite fortare^^ 
 
Jag säger godnatt för jag vet inte om jag kommer på något mer att skriva om idag. Det blir ju bara skol-inlägg hela tiden typ, det är ju det enda jag gör om dagarna. Kan kolla igenom Calles hemsida och se vad dom kan ha för gott så kan jag skriva en liten lista på det jag kan tänka mej. 
 
Linda skickade denna innan, dör så söt! 
 

Kommentera här: