Tjena tjena tjena

...fest i Köpenhamn.
 
Vet inte varför men fick den låten i huvudet helt plöstligt. kom nyss till jobbet efter att ha firat min kusin som har fyllt 11 för ca en vecka sen. Fick med mej Robin idag också, ett år sen sist typ. Men det har varit väldigt trevligt och det verkade han med tycka för när jag skulle åka till jobbet fick han stanna kvar. Min mosters man ville att han skulle stanna verkade det som för han gick och frågade mamma om hon kunde köra hem honom sen.
 
Han kom bra överens med min kusins kusin så dom satt och pratade och drack något som luktade sprit lång väg, blä! Så skrev till hans mamma att han hade trevligt och kommer hem senare. Han va lite småsur i början verkade det som och inte ett dugg taggad. Men nu verkade det bättre som tur var:) Han som han blev kompis med är rolig, vi träffades ofta förr när vi va mindre och det var kalas men nu blir edt bara 1 gång om året typ för att jag jobbat dom flesta gångerna det har varit kalas^^
 
Men det är alltid kul att träffa dom och kul att Robin hade roligt. Nu ska jaga fortsätta jobba. Fångarna på Fortet går på TV med så få kika lite på det ibland:)

Kommentera här: