På jobbet igen.

Skulle egentligen varit ledig idag men sen lyckades den som skulle jobbat 12 timmars passet bli sjuk så fick hoppa in 3 timmar i alla fall. Vi 3 tiden sen ska jag bort till Palladium för det är Zumban igen. Denna gången kör vi på Båtsmanstorget också så det ska bli skoj. Efter det ska vi äta alla som dansat, tror jag och sen ska med bli skoj:)

Sen åker jag till Robin och kör kanske en myskväll. Dom ha ju fått 7 ankungar till och dom är så sööta!! Så man vill bara gosa med dom hela tiden. Det var auktion (eller vad det heter) i huset bredvid så vi var där en sväng med och tog med lilla vovven. Alltså gud vad han darrade och va rädd. Jag gick och höll honom och så fort jag satte ner honom kröp han så nära han kunde. Han satt till sist på min sko stackarn. Så han blev glad när vi gick hem igen:)

Kommentera här: