On the road again

Fick den låten i huvudet nu, gick reklamen nyss?? Hmm, aja! En till ha skrivit och sagt att dom har böckerna jag behöver, perfekt! Ska se vilken som är billigast bara så kör vi på den:) Det är lite svårt att skriva med dom i chatten på mobilen, dessutom får jag inte va på facebook så försöker ju undvika det. Den som skrev nu senast bor i alvesta så vore perfekt att träffas här och så för så slipper man krångla med frakten! Få skriva lite mer till dom i mon eller senare.
 
I mon eller senare ikväll när jag är hemma vore toppen för då kan jag sitta vid datorn och göra det.
 
Ändring: gick visst att va på facebook nu? Kommer inte sitta där i vanliga fall ändå, men just nu gör jag ett undantag för skolan. Är inte lika beroende som många andra i min ålder med märker jag. Så hopps att dom skriver så kan vi ta det där :)

Kommentera här: