Min helg

Har sovit hos Robin hela helgen. Vi har inte umgåtts så mycket som jag hade velat men i alla fall. Jag skriver dag för dag här under, det blir nog lättast så.
 
FREDAG
Eftersom jag jobbade natten till idag så gick jag upp halv 3 för att duscha och sminka mej. Vid halv 4 åkte jag in till stan för att träffa dom andra som skulle dansa på Zumba uppvisningen. Gick fel och en massa skit så sminket var helt äckligt sen när jag väl kom rätt och kunde slappna av lite. Fick stresa för att hinna itid, men gick bra ändå! Vid halv 5 hade vi uppvisningen och efter det gick typ alla hem så jag följde med Karen (läraren på Karens dance academy) och hennes familj och åt lite. Sen skulle barnen åka karusell så var med dom lite då med, blev bra kompis med barnen! Vid 7-8 tiden åkte jag till citygross för där var mamma. Sen åkte vi hem och jag packade lite och mamma gjorde hambrurgare så åt det innan jag åkte till Robin. Han körde en kompis till stan så han kom efter det så åkte vi ihop till honom. På kvällen gjorde vi inte så mycket för jag var så trött så vi la oss ganska snabbt.
 
LÖRDAG
Vaknade vi 9 tiden när Robin väckte mej. Det var auktion i huset jämte, tror jag skrivit det redan. Och jag ville följa med så fick klä på mej snabbt. Sen fick jag sån huvudvärk så vi fick gå hem igen så jag kunde ta lite Ipren och äta en macka. Sen vid kvart över 11 åkte jag till stan för att jobba 3 timmar och sen ha Zumba uppvisning igen. Det gick bra faktiskt och var roligt så nästa helg kör vi igen. Efter detta skulle hon bjuda på mat för vi ville ställa upp och dansa med henne. Så vid lite i 7 var vi klara och då skulle etydligen Alcazar uppträda så tittade på dom och sen åkte jag till Robin igen. Så vi tittade på TV rätt länge sen gick vi och la oss. Pratade i typ 2 timmar om ingenting innan vi somnade.
 
SÖNDAG
Vaknade vid 8 för Robin hade tydligen satt ett larm på det. Stängde av det och sen somnade vi om till 12 tiden. Jag var dödstrött så somnade om igen och bad han väcka mej om en timme om jag inte kommit upp. Han va så söt och försökte smyga in och hämta sitt snus med för han ville inte väcka mej. Vid 1 kom han in sen och hade gjort frukost till mej! Så fick frukost på sängen av honom, så snällt! Så nu få jag ge honom fruksot på sängen någon gång. Sen åkte vi till stan och köpte lite saker till bilen som inte fanns. Köpte 3 doftgranar för det var så jobbig lukt där inne. Sen åkte vi tillbaka och fixade lite och sen gick jag en runad med hans mamma och sen åkte jag hem. Så har sovit lite innan det var dags att åka till jobbet.
 
Långt inlägg det här men så blir det. Kommer bli skönt snart för jobbar mitt sista pass i helgen än så länge så sen blir jag lite ledig. Kommer vara ledig ca 1.5 vecka tror jag innan skolan börjar. Men det ska verkligen bli skönt att åka bort en vecka i höst sen. Och första helgen i september så åker jag till Göteborg med Robin! <3
 
Om det är lite virrigt i inlägget är det för att internet inte vill funka hela tiden. Så det som hinner sparas kommer med men vet liksom inte vad jag skrivit precis innan det sluta funka. Så är det konstigt på vissa ställen är det därför.

Kommentera här: