Hello!

Sitter på jobbet just nu. Har inte så mycket att göra så ska leta upp en film att kolla på till klockan blir 1. Robin kommer sen någon gång med, vet inte när ännu. Om jag känner honom rätt så kan det även hända att han somnar och så är det kört. Sa till han att sätta larm i alla fall, men han kommer somna om eftersm han aldrig znoosa. Så har han inte kommit innan 4 så måste syrran stanna för annars kommer jag inte hem sen.
 
Idag har det inte hänt så mycket. Legat i sängen nästan hela dagen, så skönt! VArit uppe för att äta eller gå på toa, inget annat. I mon däremot blir det lite mer att göra. När jag vaknar så ska vi åka till mormor, har inte sett henne på jättelänge. Sen ska det tydligen bli fint och då ska vi bada också och på kvällen är det Vägskälsdansen i Vislanda. Hoppas på att gå dit för det var längesen jag var ute eller på fest nu.
 
Ska troligtvis gå ut med lite vänner under Karl-Oskar dagarna, men då måste man har köpt biljetter i förväg tror jag så vi får se om vi går ut eller bara umgås:)
 

Kommentera här: