Hallo!

Sitter på jobbet som vanligt när jag skriver. Det är typ enda gången jag skriver något? Idag har jag inte gjort så mycket utan har mest legat i sängen. Janeth kom över en liten stund och sen stack vi och träffa en kompis vi umgicks (stavning?) med mycket i högstadiet. Det var ritkigt trevligt faktiskt. Inser nu att jag saknat tiden från högstadiet. Hade så mycket roligare där än på gymnasiet. Så lycklig när jag slutade från klassen JB och aldrig mer behöva se dom igen. Men högstadiet var inte samma sak, det var inte lika kul att sluta där faktiskt.

Men i alla fall. Sitter på jobbet och läser lite bloggar. I mon när Robin har slutat jobbet ska vi åka och kolla på en bil. Syrran kanske följer med också om hon hade lust med det. Sen blir det att umgås lite med Robin också. Vi kommer ses i helgen så blir inte så länge för jag måste sova innan jag ska upp och jobba igen. Mitt sista pass i mon sen har jag ledigt till söndag för då jobbar jag natten igen.

Har inte fått njuta av sommaren ett dugg i år så är glad att vi ha Gran Canaria inbokat alltså. Skönt att jobba och tjäna pengar för vem vet när jag jobbar igen? Sommaren har varit intensiv och det är något jag inte är van vid eftersom jag inte har jobbat speciellt mycket innan. Det ska bli kul sen när skolan börjar för då har jag lite att syselsätta mej med när jag är ledig, vilket jag tror jag kommer va mycket i höst och vinter. Och mamma säger att man inte kommer va i skolan hela tiden heller utan att det är mycket självstudier. Så skulle jag behöva jobba en kväll så är det lugnt. Nätter är bra för då kan jag plugga hela natten om jag vill.

Nu blev det luddigt igen. Som vanligt, men kom liksom in i det ordentligt. Kan liksom skriva en bok snart. Hade varit kul att va som Carrie i Sex and The city och ha en egen spalt i en tidning (även om man inte läser tidning så mycket längre) och bara skriva om det som intresserar en.

Kommentera här: