Dålig uppdatering

Märker att jag bara skriver en gång om dagen typ just nu, lite tråkigt kanske. Inatt ska jag i alla fall kolla på Sex adn the City och måla och klippa naglarna. Ska nog klippa dom med en gång tror jag så jag kan skriva normalt.
 
Innan idag var det CXWORX och Zumba så har hunnit klämma in lite träning i alla fall även om jag inte gör så mycket om dagarna. Känner redan nu att jag kommer ha världens träningsverk i magen i mon efter CX passet. När Robin slutat jobbet i mon ska vi åka in till stan med och köpa present till han lillebror och sen blir det att städa och fixa lite.
 
På torsdag fyller mamma år så blir att fira henne lite. Min mormor och morbror ska komma och även Robin verkar det som. Skriver kanske senare igen när naglarna är fixade. Ska kolla på film och jobba så kommer inte hända så mycket. Inget att berätta om i alla fall. Kommer jag på något så skriver jag det :)
 
Kisse!
 

Kommentera här: