Busy day

Tror det stavas så? Vaknade vid 2 för att äta frukost och göra mej klar för att gå ner på byn inför dansen. Vid 3 satte vi igång och vid halv 4 var vi klara med första uppvisningen. Gick runt och kollade lite på marknaden för att se vad som fanns. Ville ha ett mobilskal men fanns inget till min. Mamma tror att den är så pass ny ännu så det är därför. Köpte lite marknadsgodis och smink på Butik M för presentkortet jag fick av Robins föräldrar när jag fyllde år. Sen vid kvart i fem körde vi sista uppvisningen och efter det stack jag hem och sov lite.
 
Blev lite kaos innan jag skulle åka nu för hade trott och hoppats på att mamma skulle köra in mej till jobbet så jag slipper ha en bil här inne i mon. Räcker liksom med en tycker jag. Men blev att jag fick köra själv i alla fall och då fick jag även gå och köpa maten själv så blev ont om tid där. Kom i tid till jobbet, men det var nog på gränsen. Men nu har jag mat ikväll/natt och till frukost i mon innan musikalen.
 
Kom precis på att jag glömde sex and the city 5 hemma nu så måste be syrran ta med sej den när hon åker sen tror jag. Annars har jag inget att se på inatt!! Perfekt att man kan tidsinställa sms då för då kan jag ju skriva det nu när jag kommer ihåg det och sen skickas det lagom till hon vaknar sen. (tummen upp)
 
 
Är så nöjd och glad igen nu när jag har mina naglar i blått och lila med glitter på! <3 Känner mej som mej själv igen.
Nu hittar jag äntligen en bild på bara naglarna.
 
 

Kommentera här: